HaberGO.Com - Habere Giden Yolunuz - Son Durum Haberler
Önceki Önceki
Yoğurt Yemek Zayıflamayı Hızlandırıyor

Yoğurt Yemek Zayıflamayı Hızlandırıyor

  Bu Haber 26 Temmuz 2011, Salı 03:50:13 Eklenmiştir. 734 Kez Okunmuştur.
Yoğurt Yemek Zayıflamayı Hızlandırıyor Yoğurt yiyenler daha çabuk zayıflıyor ve kilolarının çoğunu karın bölgesinden veriyor!

  



 

2006 yılının Nisan ayında, International Journal of Obesity isimli dergide yayınlanan çalışmaya göre; düşük kalori diyeti yapanlar arasında, her öğüne birer porsiyon yağsız yoğurt ekleyenler, eklemeyenlere göre yüzde 22 daha fazla kilo veriyor.

FAZLA YAĞLARI ERİTİYOR
Sabah'tan Esra Tüzün'ün haberine göre, üstelik kaybettikleri yağ miktarı, karşı gruptan yüzde 61 daha fazla oluyor. Yani, yoğurt yiyenlerin daha fazla ağırlık kaybetmekle birlikte, kasları erimiyor. Vücutlarındaki fazla yağları erittikleri için zayıflıyorlar. Yağların çoğu da en zor inceldiği düşünülen karın bölgesinden gidiyor! Başka ne söylenebilir ki? Bundan iyisi can sağlığı. Zaten hepimiz, yoğurdun insan sağlığına ne kadar faydalı bir besin olduğunu dinleyerek büyüdük. 100 yaşını geçmiş herkesin öyküsünde, bol bol yoğurt yemek vardır ama 'yoğurt yiyerek zayıflamak' işi çok farklı bir boyuta taşıyor.

TOKLUK HİSSİ SAĞLIYOR
Başka bir araştırmaya göre; yoğurt yiyenler kendilerini daha uzun süre tok hissediyor ve yediklerinden daha fazla tatmin oluyor. Söz konusu çalışmada, deneklere her gün 200 kalorilik; kayısı parçalı yoğurt, ayran ya da kayısı tatlısı veriliyor. Bu üç besini aynı miktar ve kaloride almalarına rağmen; yoğurt yiyenlerin, diğer gıdaları yiyenlere göre daha fazla tokluk ve tatmin hissettikleri ortaya çıkıyor.

MENOPOZDA FAYDALI OLUYOR
Kalsiyum, protein, B12 ve B2 vitaminleri ile fosfor açısından zengin bir besin olan yoğurt; özelikle menopoz döneminde olan kadınlara ve vejetaryenlere tavsiye ediliyor. Çocukların kemik ve diş gelişiminde de yoğurdun çok büyük faydaları oluyor.

YÜKSEK TANSİYON RİSKİ YARIYA İNDİ
Aynı sosyal statüdeki 5 bin İspanyol üzerinde yapılan iki yıllık bir araştırma; süt ve süt ürünleri tüketimi ile yüksek kan basıncı riski arasındaki bağlantıyı ortaya çıkardı. Bu çalışmanın sonucunda; her gün düşük yağlı üç ya da daha fazla porsiyon yoğurt veya süt tüketenlerin, tüketmeyenlere göre yüksek tansiyon hastası olma risklerinin; yüzde 50 azaldığı görüldü. Yani; süt ya da yoğurt tüketirseniz; hem kilo veriyorsunuz, hem kemikleriniz sağlam oluyor, hem de yüksek tansiyon riskiniz azalıyor!



ETİKETLER : Yoğurt Yemek Zayıflamayı Hızlandırıyor, yoğurt ve diyet, zayıflama yoğurt, yoğurt ve kalorisi, yoğurt nasıl ve nereden kilo verdidirir,

DİĞER DİYET VE ZAYIFLAMA HABERLERİ
DİYET VE ZAYIFLAMA HABERLERİNİN ALT KATEGORİLERİ
 
Tek Tıkla Tüm Ulusan Gazete Manşetleri
 
Show TV Ali Kırca Si
Star Tv 1Erkek 1 Ka
Başbakan Erdoğan'ın
TV8 Okan Bayülgen Mu
Kim Milyoner Olmak İ
Semerkand Tv Receb-i
Kanal D Şanslı Masa
ATV Nihat Hatipoğlu
Bosna Hersek Eurovis
Norveç Eurovision 20
Sırbistan Eurovision
Malta Eurovision 201
Litvanya 2012 Bakü 2
Estonya Eurovision 2
Olum Bak Git'de Daya
İsveç Eurovision 201
Ukrayna Eurovision 2
Makedonya Eurovision
[ Tümünü Göster ]
 
 
28 Şubat Soruşturmasında Reha Muhtar a Neden Bağırıyordun Diye Sorulmalı mı ?
EVET
HAYIR
GEREKSİZ BİR ANKET

Diger Anketler İçin Tıklayın...
 
Acil Satılık Uygun Fiyata Denize Sıfır Y
Reklam Ver
İl İl Namaz Vakti , Namaz Vakitleri , Ra
Xsorgula.Com Online Sorgulama Sitesi İle
Gazete Manşetleri - Günlük Gazete Manşet
Üniversite Web Adresleri
Medya Yayın Linkleri - Gazete Linkleri -
TV İzle - Radyo Dinle
Belgeseller İzle
Yabancı Müzik Dinle
Sesli Şiir Dinle
T.S.M Dinle
Türkü Dinle
İlahi Dinle
Ezgi Dinle

Şehirlerde Arama 
Sehir Seçin  Sehir Seçin  Adana  Afyonkarahisar  Aksaray  Ankara  Antalya  Aydin  Balikesir  Bolu  Bursa  Çanakkale  Çorum  Denizli  Diyarbakir  Edirne  Elazig  Erzurum  Eskisehir  Gaziantep  Hatay  Istanbul  Izmir  Kahramanmaras  Kayseri  Kocaeli  Konya  Kütahya  Malatya  Manisa  Mersin  Mugla  Nevsehir  Osmaniye  Sakarya  Samsun  Sivas  Tekirdag  Trabzon  Usak  Zonguldak
Buraya Reklam
Web Stats
Sitemizde Yayınlanan haber, Yazı, Video, Makale ve Dökümanları Sitemiz Paylaşım Amaçlı Sunar Ve Hiçbir Sorumluluk Kabul Etmez.
Buraya Reklam
 
bin yıl süreceği iddia edilen 28 Şubat, haftanın en güzel golleri % 100 Futbol Spor Programı NTV maç özetleri Schalke 2-1 İnter Milan, eğitim yönetimleri soru ve cevapları, deneme sürüşü Aralık ta, FC Porto maçının golleri, nda çuval içinde cesedi bulunan 12 yaşındaki Şeyda Durgun, Sınır Ticaretinin Düzenlenmesine İlişkin Kararda Değişiklik Yapılmasına Dair Karar, bedelli askerl başvuru, JİTEM arşivini, Knamaz saati, Sözcü Gazetesi 02.04.2011 Manşeti, Bismil Anadolu Lisesi DİYARBAKIR , Gemlık 2011 yılı imsakiyesi, 1 mayıs taksimde mi kutlanacak, Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi , Okan BAL, bebek videosu,  2011-2012 5. Sınıf Görsel Sanatlar Dersi Yıllık Planı , mehmet özün sağlık durumu, ve damar sertliğine, asya, Kıymet ve Mustafa Yazıcı Anadolu Lisesi KARABÜK , de muhalif gruplara havadan ateş açma emrine uymayı reddeden iki pilot, 2011-1479 Diyanet İşleri Başkanlığının Yurtdışı Teşkilatında Düzenleme Yapılması Hakkında Karar, Bandırma Ayyıldız Anadolu Lisesi, ın Basın Açıklamasının tamamını izlemek için tıklayın, milenyum bilim ödülleri, da puan kaybını bekleyecek.Azerbaycan, Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri bölüm, Oğuzhan Asiltürk,